شرط لازم برای مصون ماندن در جنگ تشعشعاتی، استفاده از کلاس بی کلاسی و
پی بردن به مفهوم حفاظ و رسیدن به ادراک است....آن هم در سطح بشر....پس روح
جمعی رو فراموش نکنیم...
"فرق این شرایط با کلاس بی کلاسی این است که در کلاس بی کلاسی دیگر مشکلی در درک و جمع بندی وجود ندارد، اطلاعات و آگاهی می آید وبه دنبال درک هم می آید.پس با استفاده از ارتباط ها و ادراک می توانیم نسبت به آگاهی جمع بندی هم داشته باشیم.
این ارتباط بارش خیلی اهمیت دارد، شرح صدری به موازات دریافت آگاهی اهمیت دارد. به همین دلیل توصیه میکنم دوستان در مواردی که وقت تلف شده دارند و اوقات تلف شده همان اوقات کمال است از این ارتباط استفاده کنند.
ما در دوره های قبل ارتباط هایی گرفتیم مثل کنترل ذهن و کنترل دشارژ و... که آمادگی دریافت آگاهی پیدا کنیم و بعد از دریافت، حالا شرح صدری به درد ما میخورد تا بتوانیم به درک برسیم.
/به دست آوردن اطلاعات دلیل بر درک آن اطلاعات نیست/
ممکن است ما اطلاعات را داشته باشیم اما ادراکش را نداشته باشیم. مثلا شما ممکن است با کسی برخورد کرده باشید که آگاهی به او رسیده که باید محو باشی اما به درکش نرسیده. آن کسی میتواند به طور واقعی و به دور از تظاهر محو باشد که ادراک کرده باشد.
دوره 5- استاد طاهری

"فرق این شرایط با کلاس بی کلاسی این است که در کلاس بی کلاسی دیگر مشکلی در درک و جمع بندی وجود ندارد، اطلاعات و آگاهی می آید وبه دنبال درک هم می آید.پس با استفاده از ارتباط ها و ادراک می توانیم نسبت به آگاهی جمع بندی هم داشته باشیم.
این ارتباط بارش خیلی اهمیت دارد، شرح صدری به موازات دریافت آگاهی اهمیت دارد. به همین دلیل توصیه میکنم دوستان در مواردی که وقت تلف شده دارند و اوقات تلف شده همان اوقات کمال است از این ارتباط استفاده کنند.
ما در دوره های قبل ارتباط هایی گرفتیم مثل کنترل ذهن و کنترل دشارژ و... که آمادگی دریافت آگاهی پیدا کنیم و بعد از دریافت، حالا شرح صدری به درد ما میخورد تا بتوانیم به درک برسیم.
/به دست آوردن اطلاعات دلیل بر درک آن اطلاعات نیست/
ممکن است ما اطلاعات را داشته باشیم اما ادراکش را نداشته باشیم. مثلا شما ممکن است با کسی برخورد کرده باشید که آگاهی به او رسیده که باید محو باشی اما به درکش نرسیده. آن کسی میتواند به طور واقعی و به دور از تظاهر محو باشد که ادراک کرده باشد.
دوره 5- استاد طاهری
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر